vrijdag 19 april 2013

ixxi ixxi wat jij ook ziet...

Al enige tijd ben ik helemaal weg van het decoratieve wandsysteem ixxi. Door middel van koppelkruisjes en kaarten kun je zelf een wandcollage samenstellen van je mooiste foto's of gewoon kiezen voor één afbeelding. Daarnaast is het mogelijk een keuze te maken voor een van de prachtige afbeeldingen uit de beeldbank van ixxi.

 
 
 
Ook in mijn eigen woning mogen de ixxi's natuurlijk niet ontbreken.
 
In mijn woonkamer heb ik voornamelijk natuurlijke kleuren en pasteltinten gebruikt. Om toch wat meer kleur toe te voegen, heb ik deze collage met foto's in verschillende kleureffecten gemaakt.
 
 
 
 
Voor mijn slaapkamer heb ik gekozen voor een afbeelding van mijn favoriete heldin uit de jaren 70.
 
Pam Grier als 'Coffy'
 
"Coffy! A Bad Mama Jama!"

 
Voor de slaapkamer van mijn zoon (14 jaar) heb ik gekozen voor een afbeelding van een andere grote held van ons.

Bob Marley
 
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain"
 
Bob Marley
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen of reacties?